3, 2, 1.. začínáme!

Na začátku února 2021 jsme odstartovali. Společnost Rigoro technologies, s.r.o. zahájila činnost.
Tento článek je tedy symbolickým ? mávnutím startovního praporku.

Co budeme dělat

Chceme e-shopům pomáhat s napojením datových toků. Zejména dat o zboží od dodavatelů.

Proč to chceme dělat

Máme zkušenosti s prací pro e-shopy a vidíme kolik práce vkládají do tvorby produktových dat. Často vidíme ruční práci při opisování, zpracování dat v Excelech, ruční importování namísto, aby data byla zpracována automaticky. To nám přijde škoda, protože jde o práci, kterou mohou vykonávat stroje. Lidé by se pak mohli věnovat práci, která je více tvůrčí. Zároveň vidíme, že to jde, jen lidé z e-shopů neví, jak na to.

Proč je na trhu málo znalostí

Dobrá otázka. O SEO či PPC reklamě je v češtině i slovenštině dostupné velké množství materiálů. O automatizaci skladů a dat je jich mnohem méně. To nám přijde škoda a tak jsme se rozhodli, že s tím něco uděláme.

Co budeme nabízet

V první řadě konzultační činnost. Vladimír má letité zkušenosti s napojováním různých software. Dokáže naslouchatpoznat firemní procesynastavit automatizacezaučit pracovníky. Začneme tedy u poradenství. Nechceme klientům ihned “vnucovat” vlastní technologii. Chceme stavět co nejvíc na technologiích které klienti používají nyní. A použití vylepšovat. Zda v budoucnu přijdeme s vlastním produktem, zatím není jasné.

Kdo připravuje Rigoro

Společnost Rigoro vznikla ve skupině Profitak. Mezi sesterské společnosti tak patří BestetoBidding FoxFeed Image EditorMergado, Ordelogy, Shopitak a další společnosti. Specialistou, který tuto výzvu přijal je Vladimír Trevisan. Odborník, který se posledních deset let věnuje e-commerce a má bohaté zkušenosti.

Co připravujeme na nadcházející dny

Od února poskytujeme poradenství prvním klientům. Své poptávky nám posílejte přes formulář.

Nezávazná poptávka

Máte již jasnou představu o tom, jaká data chcete napojit a chcete připravit finanční rozpočet na implementaci? Popište nám přes formulář svoji představu. Můžete nám nahrát i ukázku dat a my vás do 24 hodin kontaktujeme s nabídkou nebo upřesňujícími dotazy.

 

Líbil se vám článek? Sdílejte ho dál!
Mějte přehled - zaregistrujte si odběr nejen Rigoro novinek, ale i zajímavosti ze světa ecommerce.
1. 2. 2021

Vladimír Trevisan

Víc než 10 let zkušeností s daty v e-commerce Držitel odborných certifikací specialista Mergado a certifikovaný partner Pricing Fox Pracuje s technologiemi jako Google Tag Manager, Google Analytics, Shoptet, E-shop Rychle a dalším
Štítky:   

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Mohlo by vás zajímat:

Kdy je e-shopař připraven na zavedení automatické cenotvorby
Kdy je e-shopař připraven na zavedení automatické cenotvorby
Chcete si při nastavování cen na e-shopu ušetřit spoustu času, který můžete věnovat jiným důležitým činnostem? Vsaďte na automatickou cenotvorbu. Poradíme vám, na co se zaměřit předtím, než k automatizaci cenotvorby přistoupíte, abyste z ní vytěžili maximum.
18. 2. 2022Více >
Vše, co by měl každý e-shopař o automatické cenotvorbě vědět
Vše, co by měl každý e-shopař o automatické cenotvorbě vědět
Přemýšlíte nad automatickou cenotvorbou nebo s ní teprve začínáte a nevíte si rady? Připravili jsme si pro vás menší návod, díky kterému zjistíte, zda jste na aktivní cenotvorbu připraveni nebo se vyplatí ještě chvilku počkat.
17. 1. 2022Více >
Návod: Import nákladové ceny do Mergada ze Shoptetu
Návod: Import nákladové ceny do Mergada ze Shoptetu
Proč importovat nákupní ceny do Mergada je jasné. Můžete s nimi pracovat v aktivní cenotvorbě produktů a nebo v biddingu. Připravili jsme si pro vás podrobný návod, jak na to.
10. 1. 2022Více >